سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فید اصلی اینستاگرام به صورت تمام صفحه نمایش داده می شود

 

 

 

اینستاگرام در حال آزمایش یک فید تمام صفحه با طراحی مجدد است که شبیه برنامه رقیب TikTok است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام کرد که اینستاگرام به زودی آزمایش طراحی مجدد فید اصلی خود را به صورت تمام صفحه آغاز خواهد کرد.اگر پلک زدید ممکن است اعلامیه زاکربرگ را از دست داده باشید، زیرا از طریق یک استوری اینستاگرام منتشر شده است.

در اینجا چند اسکرین شات وجود دارد که مقایسه قبل (بالا) و بعد (پایین) طراحی جدید را نشان می دهد:این باعث می‌شود اینستاگرام بیشتر شبیه یک شبیه‌سازی TikTok باشد و محتوا تمام طول صفحه را اشغال می‌کند.

یک منطقه کوچک در پایین برای پیمایش در نظر گرفته شده است، در حالی که هر عنصر دیگر روی محتوا پوشانده شده است.برای رفع هرگونه سردرگمی در مورد طراحی جدید، زاکربرگ با شفاف‌سازی عکس‌ها، بخش مهمی از اینستاگرام خواهد بود.

طراحی مجدد اینستاگرام را تنها به ویدیو تبدیل نمی کند.

در صورتی که نمی توانید عکس بالا را ببینید، بیانیه زاکربرگ به شرح زیر است:

ما می‌خواهیم کشف محتوا و ارتباط با دوستان را آسان‌تر کنیم.عکس‌ها هنوز بخش مهمی از اینستاگرام هستند، و ما در حال کار روی راه‌هایی برای بهبود نحوه نمایش آن‌ها در فید تمام صفحه نیز هستیم.

 

برخی از افراد به زودی شروع به دیدن این آزمایش خواهند کرد.برای شنیدن بازخورد شما خارج شد.»

جالب است بدانید که چگونه این کار در اجرا انجام می شود، زیرا عکس های اینستاگرام در حال حاضر در ابعاد تمام صفحه آپلود نمی شوند.برای انجام این کار، برنامه احتمالاً باید کناره‌های عکس را برش دهد، که می‌تواند منجر به از دست رفتن جزئیات شود.تعهد زاکربرگ به حفظ تجربه اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام با آنچه آدام موسری، رئیس اینستاگرام در سال گذشته گفته بود، در تضاد است.

در جولای 2021، موسری تا آنجا پیش رفت که گفت: " ما دیگر یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیستیم ."در اواخر ژانویه، موسری برنامه‌های خود را برای اینستاگرام در سال جاری تشریح کرد و گفت که ویدیوها و پیام‌رسانی اولویت‌های اصلی هستند .در حالی که عکس‌ها همچنان بخشی از فید جدید اینستاگرام خواهند بود، واضح است که این به عنوان یک منطقه رشد برای شرکت دیده نمی‌شود.ویدئو، به خصوص ویدئوی کوتاه، محرک رشد در حال حاضر است. حتی فیس‌بوک نیز تمرکز خود را روی ویدیو تغییر می‌دهد ، چرخشی که به دلیل سقوط سهام در ماه فوریه ایجاد شد.

اخیراً، یک یادداشت داخلی که برای کارمندان فیس بوک منتشر شد، از برنامه های قریب الوقوع برای تغییر ساختار فید در اطراف ویدیو خبر داد.هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه گذاری در ویدیو نتیجه دهد. به همان اندازه که می تواند کاربران وفادار را جذب کند، پتانسیل زیادی برای دور کردن کاربران وفادار دارد.مطمئن باشید این یک ریسک است. به احتمال زیاد قبل از پایان سال فیدهای کاملاً جدید اینستاگرام و فیس بوک خواهیم داشت، بنابراین برای تغییرات آماده باشید.